W sklepach nadal powszechnie wykorzystywane są do pakowania towarów tradycyjne torby foliowe z nadrukiem, ale na ogół sieci handlowe liczą sobie już drobne pieniądze za każdą reklamówkę. To bardzo rozsądne rozwiązanie, gdyż uczy ono ludzi oszczędzania na torbach foliowych i zachęca do pakowania zakupów w torby wielokrotnego użytku, których stosowanie nie pociąga za sobą takich kosztów, jak przy każdorazowym decydowaniu się na torby foliowe z nadrukiem brane w sklepie. Jednak i te ostatnie są nadal w użyciu i sklepy ciągle zamawiają je u producentów. Jednym z nich jest firma Full Service Druk.

Przeczytać warto:

Reklama w dobrej formie
Jeżeli chcecie, aby Wasza reklama miała jak najlepszą formę, to Internetowa Pracownia Reklamy zaprasza do skorzystania ze swojej oferty. Mamy dla Was ścianki ekspozycyjne, trybunki i odpowiednie lady, czy nawet zwykłe, ale bardzo dobrze zaprojektowane stojaki na ulotki i katalogi reklamowe. Czy wiecie, jakie ...

Wydruk etykiet samoprzylepnych na produkty
W naszej drukarni produkujemy wszelkiego rodzaju etykiety samoprzylepne. Dysponujemy nowoczesnymi maszynami fleksograficznymi, zapewniającymi wysoką jakość druku. Jesteśmy w stanie stworzyć etykiety produktowe o dowolnych kształtach i rozmiarach. Dokładamy starań, by oferowane przez nas akcesoria były estetyc...

Konfekcja i pakowanie w tuby
Konfekcja kosmetyków i produktów chemicznych to główna specjalność naszej firmy. W zakres działań wchodzi nie tylko pakowanie i przygotowywanie do sprzedaży, ale także wykonywanie nadruków reklamowych na poszczególnych kategoriach opakowań. Zapewniamy, że wszystkie nasze opakowania są wykonane z najwyżs...

Pomysł na gadżet - czekoladki z logo firmy
Nikogo nie trzeba przekonywać do czekolady. Sekretem nie jest też to, że poprawia nam nastrój i pobudza do działania. Właściwości czekolady jest wiele. Możemy je wykorzystać w prosty sposób, aby zdobyć uśmiech na twarzach naszych klientów, czy przychylne spojrzenie u parterów biznesowych. Jak połączyć...

Pamięci usb z logo na prezent dla pracownika
Nie wiesz, jak z powodzeniem rozpropagować działalność nowego oddziału firmy, którą prowadzisz? Chcesz zapoznać klientów z ofertą nowego salonu kosmetycznego, ale nie chcesz wydawać na to dużo pieniędzy? Sprawę załatwi reklama bezpośrednia, która jest najtańszym i najbardziej efektywnym sposobem pozys...